ecce monstrum biforme vorat omnes quos labirinthus implicat: infernum hic notat

niedziela, 16 października 2011

WYDAJE MI SIĘ...

(3 LATA TEMU)

Zwiedziłam... Prokuraturę i złożyłam pisma. Moje i siostry.
Nie byłam tam nigdy wcześniej, więc nawet ubrałam się
bardziej kobieco niż zwykle... ;)
W końcu pierwsze wrażenie to podstawa.
Teraz jeszcze tylko z mamą coś sklecimy i będzie komplet...
Wracając, niestety natknęłam się na jego koleżankę z pracy,
ale w porę udałam, że jej nie widzę.
Na szczęście mam długie włosy i zawsze mogę się za nimi schować.
Daje mi to poczucie bezpieczeństwa, podobnie jak czarne ubranie.
A w ogóle, to od jakiegoś czasu odnoszę wrażenie,
że wszyscy na mnie patrzą i obserwują mnie. Zwłaszcza on.
Wydaje mi się, że usiłuje kontrolować mnie na każdym kroku.
Śledzi i podsłuchuje. Mnie i całą moją rodzinę.
Nie mogę już doczekać się chwili,
kiedy wreszcie wyniesie się i da odpocząć...