ecce monstrum biforme vorat omnes quos labirinthus implicat: infernum hic notat

sobota, 26 lipca 2014

URODZINOWY PREZENT...

(3 LATA TEMU)

Zgodnie z ostatnią zapowiedzią,
dzisiaj odbyła się... ostatnia rozprawa
(przynajmniej taką mam nadzieję... ;)
w sprawie... tego całego znęcania, che che...
Ale może opowiem pokrótce i po kolei... ;)
Otóż rozprawa rozpoczęła się od poinformowania
przez Sąd obecnych na sali rozpraw (oprócz oszołoma
była pani Prokurator oraz mój adwokat) o zmianie...
kwalifikacji prawnej czynów zarzucanych oskarżonemu
wobec mojej osoby, tj. z przestępstwa ściganego
z urzędu (czyli znęcania się) na występek ścigany
z oskarżenia prywatnego w postaci naruszenia...
nietykalności cielesnej, a co za tym idzie...
Sędzia spytał mojego adwokata, czy w tej sytuacji,
che che, oskarżycielka posiłkowa (czyli ja ;)
decyduje się na złożenie prywatnego wniosku
o ściganie tego świra za te przestępstwa... ;)
Mój pełnomocnik oświadczył wówczas, iż musi się
ze mną skontaktować w tej sprawie, więc Sędzia
zarządził w tym celu dwudziestominutową przerwę.
Adwokat zadzwonił do mnie i powiedział mi...
jak sprawy się mają, więc w trybie pilnym
zostałam tam dowieziona przez mojego...
usłużnego szwagra Toma, bym mogła złożyć
stosowne, hmm... oświadczenie - wniosek... ;)
Z obawy przed świrem wywołałam telefonicznie
z budynku sądowego mojego pełnomocnika, aby mnie...
w swojej i Tomka eskorcie tam wprowadził... ;)
Wkrótce po moim przybyciu Sędzia wznowił rozprawę
i poinformował mnie o przekwalifikowaniu prawnym
czynów, ja zaś oświadczyłam, że jako... pokrzywdzona
składam wymagany wniosek o ściganie oskarżonego... ;)
Pani Prokurator natomiast zapytana przez Sąd,
czy włącza się (jako oskarżyciel publiczny... ;)
do postępowania w tym zakresie oznajmiła, że owszem,
o ile nie nastąpiło przedawnienie czynów, che che... ;)
Ja z kolei dodałam, iż ponadto wnoszę o ściganie
oskarżonego za... groźby kierowane do mnie w SMS-ach,
które przysyłał mi po 21 września 2008 roku... ;)
Następnie Sędzia ponownie zamknął przewód i oddał
głos stronom, aby wypowiedzieli się w ostatnim słowie.
Pani Prokurator, a za nią mój adwokat domagali się
ukarania oskarżonego w ten sam sposób jak poprzednio,
czyli tak samo, jak w przypadku... zarzutu znęcania. ;)
Ja ze swojej strony dodałam, aby Sąd ukarał go...
w taki sposób..., abym wreszcie miała... spokój. ;)
Ten świr z kolei wnosił... o uniewinnienie...
Po chwili Sąd odczytał wyrok, w którym, che che...,
uznał oszołoma... winnym zarzucanych mu czynów,
tj. znęcania psychicznego i fizycznego nad Jankiem
oraz naruszeń mojej nietykalności cielesnej w okresie
od grudnia 2007 do września 2008 i... dwukrotnego
kierowania wobec mnie gróźb karalnych po tym...
jak uciekłam od niego do mojej mamusi, che che... ;)
Za czyny te wymierzył mu łączną karę... 8 miesięcy
pozbawienia wolności w zawieszeniu na 3 lata oraz...
kilka tysięcy złotych kosztów... moich i sądowych. ;)
Porównując ten wyrok z poprzednim w tej samej sprawie,
cóż..., dostał wprawdzie dwa miesiące mniej, ale za to...
kosztów z pewnością mu przybyło, więc... dobre i to... ;)
Potraktuję ten wyrok, jako mój dzisiejszy..., che che...,
prezent urodzinowy, a że..., jak to mówią, che che...,
darowanemu koniowi nie zagląda się w..., więc...
nie będę narzekać. ;) Cieszę się! ;) I to bardzo...
Tym bardziej..., że to chyba jeszcze nie koniec...,
bo ten świr pewnie znów będzie się odwoływał...
Chwilo! Jesteś piękna, obyś trwała wiecznie..! ;)


>>>