ecce monstrum biforme vorat omnes quos labirinthus implicat: infernum hic notat

piątek, 13 stycznia 2012

PEŁNĄ PARĄ...

(3 LATA TEMU)

Dzisiaj dostałam pocztą przesyłki polecone.
Jedną z Prokuratury, a drugą z tarnowskiego Sądu.
Chyba zaczął się jakiś wysyp, bo kilka dni temu
przyszło do mnie pismo z RODK - kopia protokołu
z przeprowadzonych tam mediacji... ;)
Na papierku, zaopatrzonym w sugestywne logo
w formie serca, zawierającego sylwetkę...
przepołowionego dziecka i pary jego rodziców,
pani mediator informowała o odbytych spotkaniach. ;)
Napisała także, iż z powodu braku obustronnej
woli do podjęcia mediacji w kwestii pojednania
- odstąpiono od procedury mediacyjnej... :)   >>>
Czyli krótko, zwięźle i anonimowo. Lepiej nie trzeba! ;)
Z kolei z Sądu przyszło wezwanie na rozprawę 29.
i odpis wniosku o uregulowanie kontaktów z dziećmi
na czas postępowania rozwodowego,
który ten oszołom złożył, rzucając tam
jakieś kalumnie na mnie i na moją rodzinę.   >>>
Znalazł się nagle tatuś kochany..., do cholery!
No nic, pewnie coś wymyślimy z moją panią adwokat,
bo do rozprawy zostało jeszcze trochę czasu. :)
Z Prokuratury także sporo ciekawych wieści.
Postawiono mu już zarzuty dokonania przestępstwa
znęcania się i był tam ostatnio przesłuchiwany
przez panią prokurator, tę samą co ja... :)
Dostałam kopię uzasadnienia tego postanowienia.
Wynika z niego, że zrobiłam na niej dobre wrażenie,
bowiem w przedstawionych mu zarzutach znalazło się
niemal wszystko, co wokół rozpowiadałam. :)
Czyli dokładnie to, co chciałam i jak chciałam... :)
Samo podsumowanie uzasadnienia było także...
wyborne, ponieważ pani prokurator stwierdziła,
iż przedstawione zarzuty znalazły oparcie
w zgromadzonych w toku postępowania dowodach,
a w szczególności w... zeznaniach świadków. ;)   >>>
Jej zdaniem, dowody te w dostatecznym stopniu
potwierdziły wszystkie opisane w zarzucie okoliczności... :)
Dostałam także odpis kolejnego postanowienia
pani prokurator; tym razem o powołanie biegłych
- psychologa i psychiatrów, celem wypowiedzenia się
przez nich, co do poczytalności tego świra,
gdyż z materiałów postępowania wynika...,
że nadmiernie mnie kontroluje i bezpodstawnie
posądza o... zdrady małżeńskie. ;)   >>>
Jak widać, sprawy idą w dobrym kierunku
i z błogosławieństwem cioci Krysi... ;)
Zdaje się, że ruszają już pełną parą...