ecce monstrum biforme vorat omnes quos labirinthus implicat: infernum hic notat

piątek, 1 marca 2013

PRAWDZIE W OCZY...

(3 LATA TEMU)

Tym razem będzie naprawdę krótko, bo późno już.
Chociaż jak dla mnie, to wcale jeszcze nie... ;)
Tak więc, w zasadzie to już północ, ale muszę coś...
powiedzieć, coś napisać, bo chcę się uspokoić...
Wszystko, jak zwykle, przez tego świra....
Właśnie przysłał mi SMS-a. Ale jakiego..?
Podobnie, jak niedawno, po angielsku i takiego...
dziwnego trochę; mam wrażenie, że to znów...
jakiś psychodeliczny rebus, albo... tani żart...

R*ed
E*vidence
G*oes
I*nto
S*unshine


Nie podoba mi się to wcale, bo nie wiem,
czego po tym oszołomie mogę się spodziewać.
Przekonałam się już o tym nie jeden raz...
Przedwczoraj także przysłał mi krótkiego SMS-a:

SPIEPRZYLAS SOBIE ZYCIE.
POTRAFISZ SPOJRZEC PRAWDZIE W OCZY...?

Nie powiem, żeby to było... grzeczne.
No...ale jaki...pan..., taki kram... ;)
I to chyba byłoby narazie tyle...,
bo już mi trochę lepiej... ;)