ecce monstrum biforme vorat omnes quos labirinthus implicat: infernum hic notat

czwartek, 17 maja 2012

DWA W JEDNYM...





















(3 LATA TEMU)

Dzisiaj dostałam od niego SMS-a:

ODKAD CIE ZNAM BYLY W TOBIE
DWIE ZWALCZAJACE SIE OSOBOWOSCI:
DOBRA I WRAZLIWA
ORAZ NIECZULA I ZLOSLIWA.
NIESTETY WYGRALA TA DRUGA.
WIEZY KRWI WZIELY GORE...

No cóż, nigdy nie twierdziłam,
że jestem słodką dziewuszką... ;)
Wręcz przeciwnie - zawsze uważałam,
że określenie "ta stara cholera"
lepiej do mnie pasuje... ;)
Tylko, że on tego... nie rozumiał. :)
Podobnie jak i tego, że... stara złośliwa
wiedźma jest sednem mojej natury,
ewentualnie... "przyczajony tygrys, ukryty smok"... ;)
Pisałam kiedyś o tym moim przyjaciołom:
Magdzie, Piotrowi i Wojtkowi... ;)
Tak więc, "widziały gały co brały",
i za późno już na reklamację...,
czy jakieś żale... ;)