ecce monstrum biforme vorat omnes quos labirinthus implicat: infernum hic notat

środa, 6 listopada 2013

JAK KOBIETĘ...

(3 LATA TEMU)

Cóż, najbardziej... życiowe święta mamy już za sobą... ;)
Nic nie poradzę na to, że tak dla mnie, jak i mojej Magdy
- Helloween, Wszystkich Świętych, czy Dzień Zaduszny to...
ulubione święta; i to z bardzo wielu, różnych powodów... ;)
Poza tym, w odróżnieniu od takiej chociażby Wielkanocy,
albo Bożego Narodzenia, nie królują tu... jakieś gadżety,
konsumpcja, nieustanne sprzątanie i bieganie w kółko i...
ten okropny terror... pseudooptymizmu, che che... ;)
W każdym razie... przynajmniej to ostatnie na pewno nie. ;)
Z drugiej jednak strony, jest  coś... szalenie optymistycznego
w tych świętach, gdyż przypominają mi one, że..., che che,
że nie należy za bardzo przejmować się... życiem, bo i tak... 
zawsze kończy się... śmiercią (vanitas vanitatum etc. ;),
co dla mnie akurat jest... sporym pocieszeniem, che che... :)
Może dlatego tak lubię... cmentarze. ;)  Chociaż nie!
Nie tylko... dlatego. ;)  Ale dość już o tym... ;)

Ze spraw bieżących donoszę, że moja adwokat wniosła do akt
sprawy rozwodowej pismo informujące, iż... nie składa zarzutów
do doręczonych opinii uzupełniających tarnowskich biegłych...
Ci ostatni mają wkrótce zeznawać przed Sądem na rozprawie...
Kurde! To już za kilka dni... Wprawdzie nie wybieram się tam,
ale i tak mnie to trochę stresuje, bo nigdy nie wiadomo...,
czego po tym wrednym oszołomie można się spodziewać... 
Na przyklad wczoraj późnym wieczorem znów przysłał mi SMS-a
z wyjątkowo durnymi tekstami - coś jakby zaczątek wiersza,
a dalej jeszcze większe brednie, że szkoda nawet gadać...
Nie wiem, czy ćpa..., czy też za bardzo nawdychał się
ostatnio oparów znad zniczy, że takie głupoty wypisuje:

Czlowiek w czlowieku
Wszechswiat zraniony
Klebuszek wrazliwosci
Dziewczynka mala
Moja ukochana...

W zyciu potrzebna jest milosc.
Bez niej - wieczna pustka,
ktora dusi i zabija...

Roznym ludziom bywa czasem smutno na tym swiecie,
ale najsmutniej jest dzieciom,
kiedy nikt ich nie kocha i nie rozumie...

Wzgardzilas moja miloscia,
bo chcialem Cie kochac jak kobiete,
a nie jak dziecko.

Teraz jestes wypelniona i zniewolona przez ta,
ktora nigdy Cie nie rozumiala i nie akceptowala. 
Niszczy z dzika satysfakcja Twoje zycie,
ale Ty tego niestety nie widzisz...

>>>