ecce monstrum biforme vorat omnes quos labirinthus implicat: infernum hic notat

wtorek, 12 listopada 2013

CZUJNY DOZÓR...









(3 LATA TEMU)

Dzisiaj wyznam Wam w sekrecie o naszej... nowej inwestycji. :)
Od wczoraj pomysłowy Tomcio (mój szwagier) z... nieważne ;)
instalują od frontu naszego domu parę ślicznych... czujnych oczu,
zwróconych z dwóch stron w jednym kierunku - na bramkę. :)
Oczywiście, mam tu na myśli... kamery, dzięki którym będziemy
mogli wszystko już widzieć, tak we dnie, jak i w nocy..., che che. ;)
Cóż, mój szwagier odkąd zaczął bawić się zwykłą kamerką...
odkrył nowe hobby, a i moja mamusia dzięki temu będzie mogła...
poczuć się... pewniej i bezpieczniej, jako... mianowany dozorca. ;)
Taka profesjonalna... stróżówka, bo jak dozór to dozór, prawda? ;)
Co prawda, trochę ciąży jej to brzemię i ma zamiar się go... pozbyć,
ale i tak warto było..., bo teraz mamy wszystko... pod kontrolą... ;)
Poza tym, całkiem ładnie prezentują się na odnowionej elewacji
- nie wspominałam, że niedawno zrobiliśmy wreszcie remont tarasu.
W każdym razie, będziemy wiedzieć czy... ktoś się koło domu kręci,
zwłaszcza ten świr, którego moja mamusia... zdaje się widzieć,
jak... zagląda jej w okno i... podsłuchuje... nasze tajemnice... ;)
Teraz wszystko będzie pod... jej czujnym okiem, che che... ;)

Pozwolicie, że na chwilę wrócę jeszcze do ostatniej rozprawy... ;)
Przypomniało mi się, że ten oszołom w jej trakcie wniósł, che che,
zestaw zdjęć, które dokumentują stan naszego byłego mieszkania;
czyli... efekt działań mojej mamusi (i nie tylko ;) zmierzających,
jak powszechnie wiadomo... do stworzenie... godnych warunków...
egzystencji córce i wnukom, zwłaszcza Jankowi, aby miał gdzie...
przyjmować swoich kolegów, bowiem... przed jej... dokonaniami
mieszkanie to wymagało... niezbędnego i... rychłego remontu. ;)
Przy okazji, nasunęła mi się pewna... refleksja, co do...
praktyki naszych sądów, które nie mają, che che, w... zwyczaju
(i nie jest to wyłącznie kwestia... lenistwa ;) protokołować...
treści pytań zadawanych świadkom, w tym również biegłym... ;)
Czynią to jedynie na stanowczy wniosek strony, który w zasadzie,
musiałby być ponawiany przy... każdym pytaniu, gdyż Sąd...,
jak pokazuje rzeczywistość, zwykle o tym szybko... zapomina. ;)
Trudno zresztą się temu dziwić, bo wtedy nader często mogłoby się
okazać, że... pytający swoje, a zeznający... też swoje...,
i że nierzadko jedno z drugim ma... niewiele wspólnego... ;)
A tak - przynajmniej jakiś... porządek panuje w... protokole. ;)
Aha, jeszcze jedno... Na ostatniej rozprawie Sąd wręczył
mojemu pełnomocnikowi kolejny wniosek tego oszołoma, w którym
domaga się on kolejnych badań psychologicznych, tym razem,
co ciekawe, w... Instytucie Ekspertyz Sądowych w Krakowie.
Sąd ma go rozpatrzyć na następnej rozprawie 14 grudnia, kiedy to
wreszcie, po... dwóch latach, zamierza nas przesłuchać. ;)

>>>