ecce monstrum biforme vorat omnes quos labirinthus implicat: infernum hic notat

czwartek, 7 czerwca 2012

MODLITWY RYMEM...















Boże Ciało


Boże mój!
dlaczego
wymagasz
ode mnie
tak wiele..?

bo ujrzałem
obraz Twój
w jej sercu
w ukochanej
ludzkim ciele..?

Twa zazdrość
o miłość mą
i me oddanie
może gniewu
jest powodem?

czy mej zaślepionej
duszy to ratunek
przed skrytym
dla jasnego świata
jej cienia potworem..?

mądrości darem
oświetliłeś mi
życia naszego
i studni bezdennej
mroczne tajemnice

że w jej pustkę
siebie wlewając
widzieć mogłem
li tylko własne
nikłe odbicie

Boże mój!
zatem o jedno
- zapewnienia Słowo
w marności mojej
bardzo Cię proszę

byś w dobroci
Łaską i Światłem
obdarzyć raczył
dzieci me drogie
a krzyż mój uniosę

Słowo Twe Panie
niech Ciałem się stanie

Boże Wszechmogący

Amen

(Boże Ciało, 2012)


>>>