ecce monstrum biforme vorat omnes quos labirinthus implicat: infernum hic notat

czwartek, 21 sierpnia 2014

DRZWI NIEZNANE...


















(3 LATA TEMU)

Teraz jestem już pewna... Tak...
Pewna, że ten oszołom... coś knuje.
Jeszcze nie wiem co..., ale to jedno wiem...
Po dziwnym SMS-ie do Szymona czułam,
że... coś się święci, że coś... się kroi...
Dziś, kiedy po dłuższej już przerwie...,
sama dostałam SMS-a od tego świra,
wiem to już napewno, choć jeszcze...
nie wiem co... Paskudne uczucie...
W każdym razie niepokoi mnie ta jego
nagła aktywność, nawet jeśli to jest
tylko... mały SMS, a w nim coś...,
coś co chyba ma być... wierszem:



WYTRYCH MILOSCI

Pulsujacy powiew
Zerwal zamkniety
W tesknocie
Czasem zetlaly
Rozy wiatr

Zimny pancerz
Drzwi nieznane
W swietle
Pekniety krysztal
Tecza barw

Przeblyski szczescia
Iskrzaca kula
W milczeniu
Na styku ust
Caly swiat

Goracy cien
Przytulny mrok
W ciszy
Bezmiaru szept
Drobny mak


Gdybym tak odszedl
Na zawsze
Nim zdolasz zrozumiec
Kim bylas dla mnie
Idz tropem mych slow

Tam w ciszy
Wiatr Ci podpowie
Czym bylem dla Ciebie

Po omacku
Na bezdrozu
Nie odnajdziesz
Klucza
Ani ...Siebie