ecce monstrum biforme vorat omnes quos labirinthus implicat: infernum hic notat

wtorek, 9 września 2014

WYPEŁNIA SIĘ...

(3 LATA TEMU)

Wiedziałam i czułam..., że dziś..., che che,
że dziś pewnie... nie zostawi mnie... w spokoju.
No i... wcale nie pomyliłam się..., gdyż ten...
skończony świr przysłał mi wieczorem SMS-a
(chyba niedługo znów zmienię numer komóry ;),
a w nim coś takiego..., coś takiego, że...
zostawię to bez komentarza:

Co tez sie z sercem
Twoim stalo
ze prawdziwej milosci
nie rozpoznalo

Ty ktora przeciez
kiedys kochalas
Zdradzilas
Wyparlas sie

Nie uwierzylas
I nie poznalas
Slow nie zrozumialas
Sercem nie poczulas

Ty co o siebie
ciagle walczylas
Szukalas
Balas sie

Innym zaufalas
Siebie utracilas
Czasu nie odwrocisz
Zycia nie odzyskasz

Ty ktora wiernosc
Zaprzysiegalas
Zdradzilas
Wyparlas sie

Miecz pochwycilas
Nienawisc wypuscilas
Ran nie uleczysz
Sensu nie odnajdziesz

Ty ktora pustke
w sobie nosisz
Zgaslas
Wypalilas sie

W mroku duszy
nie rozpoznasz
Ze wypelnia sie
Slowo w Czasie